شهروندی ترکیه

ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع در بین دو قاره آسیا و اروپا ، اصالت خود را از آسیا و رشد و پیشرفت آن از اروپا حفظ کرد.
در سال ۱۹۸۷ ، ترکیه برای عضویت در اتحادیه اروپا تشکیل داد و در سال ۱۹۹۹ اتحادیه اروپا ترکیه را به عنوان نامزد رسمی خود معرفی کرد.
به همین دلیل است که ترکیه روابط اقتصادی ویژه ای با کشورهای اتحادیه اروپا دارد و همین امر در زمینه مسائل اقتصادی آن را بسیار مهم کرده است.

زندگی در ترکیه به معنای لذت بردن از دید زیبا ، محاصره دریای زیبا ، نوشیدن غذای خوشمزه و غیره است. وقتی مردم در ترکیه را با مردم کشورهای دیگر مقایسه می کنیم ، یک فرهنگ غنی و یک سبک زندگی در آنها می بینیم.

همچنین ، موقعیت ژئواستراتژیک ترکیه نیز نقش مهمی در جذب مهاجران دارد. در مرز اروپا و آسیا واقع شده است و یک پل خوب برای رسیدن به بازارها در هر دو قاره است.

زبان ترکیه برای به دست آوردن تابعیت ترکیه لازم نیست و شهروندی ترکیه را می توان با به دست آوردن وکیل ترکیه و نظارت بر کلیه رویه های قانونی به راحتی بدست آورد. اعتبار این شهروندی دائمی است. در ابتدا ، گذرنامه شما به مدت ده سال معتبر است ، و سپس مادام العمر. امنیت.

براساس آخرین آمار ، گذرنامه ترکیه در سال ۲۰۲۲ با ۷ قدم در ۵۰ مین مکان جهان قرار دارد. بدیهی است ، اگر لیست کشورهای بدون ویزا را برای ترکیه می دانید ، فرصت های متفاوتی برای سفر و زندگی خواهید داشت.پس از دریافت تابعیت این کشور ، به شما اجازه سفر به ۷۷ کشور جهان را بدون ویزا می دهید و البته در هر ۲۶ کشور عضو این توافق نامه درخواست ویزای شینگن خواهید کرد.

همچنین لازم به ذکر است که ترکیه مطابق گذرنامه معتبر جهان در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد. نکته ویژه دیگر برای به دست آوردن تابعیت این کشور این است که شما می توانید همزمان تابعیت این کشور و کشور خود را در کنار هم داشته باشید ، در حالی که در برخی از کشورها این امکان پذیر نیست. فایده دیگر برنامه های آموزشی رایگان است که به هر شخص این کشور داده می شود.

گرفتن تابعیت ترکیه طبق قانون خون است ، نه قانون خاک! این بدان معناست که تابعیت ترکیه به طور خودکار در بدو تولد یک والدین ترکیه به شخصی اعطا می شود. برای به دست آوردن تابعیت ترکیه در بدو تولد ، کافی است که یک والدین در زمان تولد کودک یک شهروند ترکی باشد و دیگری خارجی باشد برای به دست آوردن تابعیت برای کودک. فرزند والدین ترکیه ترکی محسوب می شود. بنابراین ، اگر یکی از والدینش ترک شود (مهم نیست که او والدین باشد) ، او نیز یک ترک محسوب می شود. اما تولد ترکیه به معنای دستیابی به شهروندی ترکیه نیست ، زیرا ترکیه مشمول حق کشور نیست.

به دست آوردن تابعیت ترکیه ؛ این به معنای کسب شهروندی و حقوق اجتماعی کامل در ترکیه ، به عنوان یک فرد ترکی است ، در حالی که اقامت این به معنای اجازه حضور در حضور شما به عنوان یک خارجی در ترکیه است. هر کسی به راحتی می تواند ترکی ترکی ترکی را بدست آورد برای اقامت می توانید هر ملکی را به هر قیمتی خریداری کنید ، در حالی که برای شهروندی و شهروندی باید ۲۵۰،۰۰۰ دلار یا بیشتر سرمایه گذاری کنید.بر اساس ماده ۳۱ (ب) قانون اتباع بیگانگان و حفاظت بین المللی، اگر دارای املاک و مستغلات هستید، می توانید برای اقامت کوتاه مدت درخواست دهید. توجه داشته باشید که خرید ملک (خانه، مغازه، زمین …) فقط برای اقامت کوتاه مدت موثر است و تاثیر قطعی در اخذ تابعیت ندارد.

با نگاهی به قوانین ترکیه، متوجه می شویم که افراد زیر می توانند برای شهروندی ترکیه درخواست دهند:

افرادی که از طریق تابعیت شهروندی ترکیه شدند.
هر کسی که والدینش شهروند ترکیه باشد.
تحت شرایط قانونی، فرد می تواند شهروند ترکیه شود.
پذیرش کودکان تا ۱۸ سال توسط شهروندان ترکیه.
تولد فرزند در ترکیه به شرطی که هیچ یک از والدین تابعیت دیگری را نداشته باشند.

برای راهنمایی بیشتر و اخذ تابعیت و شهروندی ترکیه کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.