دوره آموزش آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS) که مخفف The International English Language Testing System می باشد، آزمونی است از چهار مهارت اصلی زبان: خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن که این مهارت ها را به صورت سیستماتیک و کاملا کاربردی طراحی و اندازه گیری می کند. برای ورود مهاجران به اکثر کشورها، دانشگاه ها و شرکت های خارجی، گواهی آیلتس الزامی است.

آزمون آیلتس با سؤالاتی از بخش Listening شروع می شود، سپس سؤالات خواندن و سپس سؤالات نوشتن. تاریخ و ساعت دقیق بخش Speaking در روز آزمون به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید. بخش صوتی آیلتس ۳۰ دقیقه، بخش خواندن ۶۰ دقیقه، بخش نوشتن ۶۰ دقیقه و بخش سخنرانی ۱۱ تا ۱۴ دقیقه طول می کشد.

این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در حال حاضر در سراسر جهان برگزار می شود. آیلتس در واقع یک آزمون انگلیسی است و از این نظر با آزمون تافل ایالات متحده برابری می کند. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج در انگلستان، شورای بریتانیا و مرکز آیلتس در استرالیا انجام می شود.

سازمان سنجش آموزش کشور تنها مرجع رسمی صدور آزمون آیلتس در ایران است. آژانس هزینه شرکت در آیلتس را با نرخ تعیین شده توسط VRL استرالیا به دلار به ریال تبدیل می کند و آن را به عنوان هزینه علی الحساب تعیین می کند، زیرا با افزایش قیمت دلار تا روز آزمون، هزینه نیز الزامی است. برای پرداخت مابه التفاوت بخشی از این هزینه توسط مؤسسات برگزارکننده به عنوان سود آنها پرداخت می شود و بیشترین قسمت به آوارگان استرالیایی تعلق می گیرد.آزمون آکادمیک آیلتس (IELTS) – برای افرادی که متقاضی آموزش عالی یا ثبت نام حرفه ای و عمومی آیلتس (IELTS) برای مهاجران به استرالیا ، کانادا و OK هستند ، یا درخواست آموزش متوسطه ، برنامه های آموزشی و تجربه کار را در زبان انگلیسی دارند واد هر دو نوع آزمون آیلتس (IELTS) ارزیابی معتبر و دقیق از چهار مهارت زبانی را برای گوش دادن ، خواندن و نوشتن ارائه می دهند.

آزمون مهارت های آیلتس IBTS برای داوطلبان است که قصد دارد در حالی که به دنبال یک تست بسیار ساده تر از آیلتس است ، مهاجرت و در OK بمانند. برخی از مباحث معمول در مهارت های زندگی آیلتس ، علایق ، آموزش ، مسائل اجتماعی ، وقت آزاد ، وسایل نقلیه و خانواده است.

آزمون آیلتس (IELTS) با همه نامزدها با بیشترین احترام و انصاف و دور از هرگونه تعصب فرهنگی رفتار می کند. زبانهای استاندارد انگلیسی ، از جمله آزمون آمریکای شمالی ، انگلیسی ، استرالیا و نیوزیلند ، در این تست آیلتس (IELTS) استفاده می شود.

از نظر اعتبار آزمون آیلتس در سطح بین المللی ، همانطور که در قسمت های قبلی توضیح داده شده است ، این آزمایش یکی از حقوقی ترین آزمایشات در جهان امروز است و تعداد شرکت کنندگان هر سال در حال افزایش است. در حال حاضر ، بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان این آزمایش را انجام می دهند و مانند سایر نقاط جهان ، ۴۸ بار در سال یا ۴ بار در ماه برگزار می شود.داوطلبان پس از انجام آزمون خود در مراکز مختلف باید سیزده روز منتظر بمانند تا نتیجه را بگیرند. در صورتی که شماره همراه خود را در سایت مرکز وارد کرده باشید، نمره شما از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و برای دریافت نسخه اصلی گواهینامه آیلتس باید پس از ۲ تا ۳ روز به مرکز مراجعه و گواهی کردی را دریافت کنید. البته ممکن است در زمان ثبت نام آدرس خود را ثبت کرده باشید که در این صورت مدرک شما برای شما پست می شود.

برای اکثر داوطلبان هایی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند، زمان لازم برای یادگیری و رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار مهم است. متأسفانه بسیاری از این افراد سال های زیادی را بدون یادگیری مؤثر و استفاده روان از زبان انگلیسی سپری می کنند و ناگهان به دلایل مختلف مانند مهاجرت یا تحصیل در خارج از کشور مجبور به کسب نمرات بالایی در یک آزمون استاندارد بین المللی مانند آیلتس می شوند.

 

برای شرکت در دوره آموزش آیلتس با کارشناسان ما در تماس باشید و یا به این آدرس مراجعه کنید.