فروش ویژه تشک خوشخواب و طبی در کالای خواب رویان

بنابر اعلام کالای خواب رویان، مزیت تشک‌های طبی مرغوب به دیگر تشک‌ها، حذف درد بدن و هدیه خوابی پر از آرامش است. حتی اگر به علت‌های دیگری چون آرتروز و دیگر امراض از درد ستون فقرات رنج می‌برید این تشک‌ها تسکین دهنده درد شما خواهند بود به طوری که پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تشک طبی را به بیماران خود توصیه می‌کنند.در تولید تشک‌های طبی از مواد اولیه و متریالی استفاده می‌شود که در زمان خواب از بدن و ستون فقرات به خوبی محافظت می‌کنند. این تشک‌ها میزان نرمی و سفتی ایده‌الی دارند و فرد هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن در آمده و آسایش بیشتر را در زمان خواب برای او فراهم می‌کند.

تا به حال چند مرتبه روز خود را با کرختی آغاز کردید؟ یا بدن درد خود را به بد خوابیدن شب پیش ربط دادید؟ یا شاید مدت‌هاست که از کمر درد و گردن درد رنج می‌برید و نمی‌دانید علت آن چیست؟ تمامی اینها ممکن است تنها یک دلیل داشته باشد آن هم خوابیدن روی تشک نامناسب.

تشک استاندارد

یک تشک استاندارد باید پارچه‌ای با دوخت محکم و جنس خوب داشته باشد. دوخت‌ها و طرح‌های آن نباید آنقدر برجسته باشد که به کمر و بدن آسیب برسانند، بلکه انعطاف‌پذیری بالایی باید داشته باشند تا هر وزنی را تحمل کنند و زود گود یا پاره نشوند. یک تشک استاندارد باید دارای فنر‌های قوی باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده‌سازی و بسته‌بندی تشک نشانه مرغوبیت کالاست.

در انتخاب نوع تشک‌های وارداتی نیز دقت کنید تا امکان ارائه خدمات پس از فروش را داشته باشند. برای خرید این تشک‌ها لازم است به موجود بودن نمایندگی آن‌ها در ایران توجه کنید. بهتر است از شرکت‌های معتبر تولیدکننده خرید کنید، زیرا تنها گارانتی تعمیرات و تعویض این شرکت‌ها قابل اعتمادند. اگر پارچه استفاده شده در تشک دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی نباشد، ممکن است باعث بروز بیماری‌های آلرژیک و ناراحتی‌های پوستی شود. ضدآب بودن، ضد حریق بودن و ضدنفوذ حشرات بودن پارچه‌های تشک هم از موارد مهم و ضروری است.

آشنایی با تفاوت تشک طبی و انواع فنری

در زمان خرید از سایت تشک خوشخواب، قطعاً نمونه‌های متفاوتی را مشاهده می‌نمایید. باید در نظر داشته باشید که تشک‌های فوق در دو دسته طبی و فنردار تقسیم بندی می‌شوند. برخی از نمونه‌ها به صورت طبی – فنردار می‌باشند که جزو بروز ترین تشک‌های موجود در بازار هستند. این موارد علاقه مندان زیادی را نیز به سمت خود جلب نموده اند. این تشک‌ها به نسبت نمونه‌های عادی و معمولی نرم‌تر هستند و انعطاف بالایی نیز دارند. توجه نمائید در برخی مواردی که تشک بیش از اندازه سفت بوده، پس از مدتی دچار مشکل شده و به ستون فقرات آسیب وارد نموده است.

در مقابل تشک‌های فنری قرار دارند. فنر این تشک‌ها می‌توانند به یکدیگر متصل بوده یا از یکدیگر جدا باشند. اگر فنرها از یکدیگر جدا باشند، عملکرد آنها هیچ تأثیری بر هم ندارند. اما تشک‌هایی با فنرهای متصل گزینه‌های عالی هستند، زیرا آنها در سراسر تشک به صورت یکپارچه گره خورده اند و می‌توانند به راحتی وزن بدن را پخش نمایند.

سفتی مناسب تشک طبی

همانطور که میدانیم تشک های طبی و خرید انواع تشک خوشخواب مناسب برای دیسک کمر به صورت تخصصی طراحی می شوند و مناسب افرادی هستند که از کمر درد و یا درد مفاصل در عذابند. درجه سفتی اینگونه تشک ها جوری است که ستون فقرات افراد روی آن راحت باشد و مورد حفاظت قرار بگیرد و در عین حال قسمت های میانی بدن داخل تشک فرو نمی رود.تشک های خوشخواب نرم برای کسانی که مشکل ستون فقرات دارند بسیار مضر است چون زمانی که روی آن می خوابند قسمت های میانی بدن در تشک فرو می رود و باعث خم شدن ستون فقرات و در نتیجه شکل غیر طبیعی آن می شود. تشک خوشخواب مناسب برای دیسک کمر نسبت به تشک های معمولی سفت تر است به همین دلیل برای افرادی که به توصیه پزشک روی زمین می خوابند مناسب است.

راحتی تشک

یکی از ویژگیهایی که باید در یک تشک وجود داشته باشد راحتی آن خواهد بود که این ویژگی را میتوان در تشک خوشخواب به وضوح مشاهده کرد. یک تشک مناسب و خوب باید تکیهگاه مناسبی برای بدن باشد و به نحوهای عمل کند که ستون فقرات در همان وضعیتی که در حال ایستادن خواهند داشت را حفظ کنند.

خرید تشک

یکی از گزینه‌های خرید تشک، تشک طبی است. اگر دقت کرده باشید اکثر تولیدکنندگان تشک، با عنوان تشک طبی توجه خریداران را به برند خود جلب می‌کنند اما بهتر است پیش از خرید تشک طبی مناسب، اطلاعاتی از آنها بدست آورید و بدانید این تشک‌ها چه ویژگی‌هایی برجسته‌ای نسبت به مدل‌های غیر طبی دارند و آیا تنها یک مدل تشک طبی در بازار موجود است یا این محصول نیز انواع مختلفی دارد.در اینجا می‌خواهیم برای شمایی که به خوابی خوش اهمیت می‌دهید، اطلاعاتی کامل از تشک‌های طبی را بازگو کنیم تا اگر تصمیم به تعویض تشک قدیمی خود را دارید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایید.

تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

امروزه فروشندگان برای بازاریابی و فروش بیشتر تشک‌های غیراستاندارد و یونولیتی را به جای تشک‌های طبی اصل و با نام برندهای معروف معرفی می‌کنند. و یا مارک کنار تشک را جدا کرده و مارک برندهای شناخته شده را روی آنها نصب می‌کنند. تشک‌های تقلبی بسیار سبک و ارزان قیمت‌تر از تشک‌های فوم و اسفنجی هستند و طول عمر بسیار کمی نسبت به سایر تشک‌ها دارند. این نوع تشک‌ها معمولا در کارگاه‌های غیراستاندارد و از مواد اولیه بی کیفیت تولید می شوند.برای انتخاب یک تشک خوب نیاز است که از نظر کیفیت و قیمت آن را بررسی کنید ودرست ترین تصمیم متناسب با نیازتان را بگیرید.

برای خرید تشک‌های طبی و حتی معمولی اول از همه در مورد اینکه چه نوع تشکی نیاز دارید تحقیق کنید و سپس در مورد برند آن اطلاعات لازم را کسب و اقدام به خرید کنید.

توجه به این نکات در هنگام خرید تشک خوب میتواند شما در انتخاب تشکی مناسب یاری کند تا در هنگام استراحت دچار مشکلاتی چون کمر درد و یا درد ستون فقرات نشوید. زمانی که قصد تهیه یک تشک را دارید باید به نکاتی چوت وضعیت قرار گیری شانه، باسن و کمر برروی آن توجه کنید زیرا در هنگام استراحت بیشتر وزن بدن برروی این قسمتها خواهد بود. تشکی مناسب به شمار خواهد آمد که بتواند راحتی فرد در زمان استراحت را فراهم سازد و از آسیب دیدن نقاط مختلف بدن جلوگیری به عمل آورد.داشتن خوابی آرام و راحت به فرد کمک میکند تا در کارهای روزانه خوب بهترین عملکرد را داشته باشد و همچنین به ارتقا سلامت وی نیز کمک خواهد کرد. برای رسیدن به خوابی راحت و لذتبخش میتوانید از تشک های خوشخواب استفاده کنید.

داشتن تشکی مناسب که از استانداردهای موجود در این صنعت پیروی کند و به افراد کمک کند تا با داشتن خوابی مناسب به ارتقا سلامتی جسمانی خود کمک کنند و در با بیشترین راندمان به انجام فعالیتهای روزانه خود بپردازند.

همه ی آن چه که باید درباره سرویس خواب بدانید

از جمله نکاتی که باید در هنگام خرید سرویس خواب به آن توجه نمود جنس سرویس خواب می باشد. جنس سرویس خواب بسیار مهم می باشد و هرچه سرویس خواب شما با کیفیت تر و مقاوم تر باشد مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده نمایید. سرویس خواب ها از لحاظ جنس انواع مختلفی دارند که شامل سرویس خواب چوبی، سرویس خواب ام دی اف و سرویس خواب های ملامینه را شامل می شوند همچنین سرویس خواب های فلزی نیز موجود می باشند که نسبت به سرویس خواب های چوبی در رده پایین تری قرار می گیرند.

سرویس خواب چوبی نسبت به بقیه سرویس خواب ها دارای طرفداران بیشتری می باشد این نوع سرویس خواب ها که شامل سرویس خواب های ام دی اف و ملامینه می شود دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد که می توان به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب خود ست نمود. در سرویس خواب های چوبی معمولا جنس کفی تخت فلزی می باشد اما بقیه ی قسمت های  سرویس خواب چوبی می باشد که شما می توانید بسته به نوع نیاز خود کفی تخت را هم چوبی انتخاب نمایید همچنین کفی تخت می تواند ساده و یا جک دار باشد کفی های جک دار قابلیت بیشتری نسبت به کفی های ساده دارند و می توان کفی تخت را بالا داده و یا حتی وسایلی در قسمت زیرین آن نگهداری نمود.

برای خرید تشک طبی از سایت کالای خواب رویان شما می‌توانید وارد سایت شده و از بخش “تشک خوشخواب” تشک‌های متفاوت آنها را مشاهده نمائید. در این بخش انواع تشک‌های خوشخواب، تشک‌های مهمان و لیست قیمت‌های آنان ذکر شده است. دقت داشته باشید که اگر نسبت به محصولات و ویژگی‌های آنها آشنایی ندارید، می‌توانید از قسمت وبلاگ آموزشی و مقاله‌های کاربردی آنها استفاده نمائید یا سوالات خود را از بخش پشتیبانی با کارشناسان مطرح کنید. تمام پرداخت‌ها در این سایت از طریق درگاه‌های اینترنتی صورت می‌گیرد.

                                                            تشک خوشخواب

البته اگر شما ساکن تهران یا کرج باشید می‌توانید از امکان پرداخت درب منزل نیز بهره ببرید. برای ثبت سفارش نیز، خریداران قادر خواهند بود که کالای مد نظر خود را از طریق سایت انتخاب نمایند و به صورت اینترنتی یا تلفنی آن را نهایی نمایند. عموماً ارسال پس از پرداخت در تهران و استان البرز همان روز انجام می‌شود. اما برای ارسال محصول به استان‌های دیگر، روز بعد از سفارش، کالا تحویل باربری می‌گردد. در این حالت ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان نیاز است تا محصول به دست شما برسد.