چگونگی شرایط مهاجرت به ترکیه و دریافت پاسپورت این کشور

ترکیه یکی از همسایگان ایران است و در سال‌های اخیر با سیاست‌هایی به یکی از بهترین کشورهای اوراسیا تبدیل شده است. این کشور در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد برای ایرانیان تبدیل شده است و هر ساله بسیاری ترکیه را برای ادامه زندگی خود انتخاب می‌کنند.

همانطور که می دانید برای مهاجرت شما نیاز به اجازه اقامت از هر کشوری از جمله ترکیه دارید. اجازه اقامت در ترکیه Ikamet نام دارد. بنابراین برای رفتن به ترکیه و زندگی در این کشور به Ikamet Turkey مهاجرت نیاز دارید. راه های زیادی برای مهاجرت برای آمدن به ترکیه و گرفتن ایکامت وجود دارد، مانند ازدواج با یک شهروند ترکیه، جستجوی کار و کار در ترکیه، تحصیل در دانشگاه ترکیه، درمان در بیمارستان ترکیه، سرمایه گذاری در تجارت یا املاک در ترکیه. کشور.

مهاجرت به ترکیه و اعتبار پاسپورت ترکیه اساساً به این معنی است که پس از دریافت آن، می توانید به راحتی بدون ویزا به سایر نقاط جهان سفر کنید. به عبارتی با گرفتن پاسپورت در ترکیه سختی های کشور شینگن برای شما آسان می شود و در سفر به کشورهای دیگر آزاد هستید.

بر اساس آخرین اطلاعیه ها و آمار ارائه شده از سوی سازمان مرکزی اتحادیه اروپا، در بین بهترین و معتبرترین پاسپورت های دنیا، پاسپورت ترکیه در بین تمامی کشورها رتبه ۵۲ را به خود اختصاص داده است؛ بنابراین دارندگان پاسپورت ترکیه می توانند بدون ویزا به ۱۱۱ کشور جهان سفر کنند. ، نیازی به تشریفات ویزا و موارد مرتبط نیست.

هزینه و قیمت پاسپورت ترکیه به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها نحوه اخذ اقامت این کشور می باشد. زمان اخذ پاسپورت ترکیه تا حد زیادی به روش و روش اخذ آن مجوز بستگی دارد.به عنوان مثال، مدت زمان خرید خانه برای دریافت پاسپورت با سرمایه گذاری ثبت شده شرکت متفاوت است. .