ارز دیجیتال لونا

Terra Digital ارز دارای یک کد قضاوت به نام LUNA و یک پایدار کوین به نام UST است. این پلتفرم با ایجاد یک پروتکل دو توکن معماری جالبی را در زمینه دفاع ایجاد کرده است. ارز Terra کاربردهای متعددی دارد. یک پایدار کوین غیرمتمرکز را می توان به منظور تثبیت قیمت آن گسترش یا محدود کرد. Terra از نظر ساختاری نسبت به پول فیات برتری دارد. از آنجا که غیرمتمرکز است، نیازی به نظارت ندارد، خطر اشتباهات را از بین می برد و تضمین می کند که رشد اقتصادی به طور عادلانه از طریق یک مکانیسم اجماع دموکراتیک توزیع می شود.

توسعه لونا Digital ارز در ژانویه ۲۰۱۸ توسط یک شرکت کره ای بلاک چین به نام Terraform Labs آغاز شد و شبکه اصلی آن به طور رسمی در آوریل ۲۰۱۹ راه اندازی شد. ارز Digital Terra نیز در سال ۲۰۱۸ توسط دو نفر به نام های Daniel Shin و Do Kwon راه اندازی شد. این دو، پروتکل Terra را راهی سریع برای پذیرش فناوری بلاک چین و رمزارز ارز با تمرکز بر ثبات قیمت و سهولت استفاده می‌دانستند.

لونا، به اختصار LUNC، یک ارز یا دارایی دیجیتال است، با ارزش ارز ۳۸۷.۰۸ میلیون دلار، رتبه ۲۱۶ و ۰.۰۳٪ از کل بازار را به خود اختصاص داده است. با چسبیدن، کاربران ارز لونا را در اختیار ماینرهای بلاک چین Terra قرار می دهند و در ازای کارمزد تراکنش، کمیسیون دریافت می کنند. هر چه بیشتر از Terra استفاده کنید، از لونا ارز بیشتری استفاده می کنید.

بلاک چین Terra علاوه بر پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، از فناوری CosmWasm نیز استفاده می کند.به دلیل میزبانی Terra LUNA و TerraUSD (UST) ارز، بلاک چین به یک پلتفرم جذاب برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر بلاک چین تبدیل شده است. پروتکل Terra یک راه حل پرداخت جامع ایجاد کرده است که ابزارهای آسان برای استفاده آن به شرکت ها اجازه می دهد مستقیماً از فناوری بلاک چین استفاده کنند، پرداخت های انجام شده تحت این پروتکل را بپذیرند و همچنین فرآیند پرداخت را خودکار کنند. علاوه بر این، سیستم Terra dual ارز نیز فرصت‌های آربیتراژ خوبی را فراهم می‌کند و این در رشد شبکه Terra و Terra دیجیتال ارز، لونا موثر بوده است.

متعلق به. با توسعه رفتار شما، دارندگان لونا پاداش های بیشتری دریافت می کنند که لونا ارز را افزایش می دهد. این پروتکل سابقه توسعه چندین پروژه رمزگذاری موفق ارز از جمله پروتکل Mirror و پروتکل Anchor را دارد. موفقیت این دو پروژه تاثیر بسزایی در تسریع پذیرش ارز لونا داشت.

لونا و UST دیجیتال ارز بخشی از معماری توکن دوگانه پروتکل Terra هستند. در این اکوسیستم، برای ساختن مخازن زمینی باید لونا را بسوزانید و برای بازیابی و بازسازی LUNA باید مخازن زمینی را بسوزانید.

UST یک استیبل کوین کوین به دلار آمریکا است. این بدان معناست که کابینت های کف باید از قبل حاوی ارز با قیمت حدود ۱ دلار باشند. خوب! اینجاست که لونا نقش حیاتی ایفا می کند. اساساً، خزانه‌های زمینی به جای اتکا به ذخیره دارایی‌هایی مانند دلار آمریکا یا طلا برای حفظ اوراق قرضه خود، از الگوریتم کوین منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند.

هدف این پروژه افزایش عملکرد برای پذیرش فناوری های غیرمتمرکز با ساده سازی و خودکارسازی پرداخت های رمزنگاری ارز است.پروژه شما از یک مدل کد دوگانه استفاده می کند که به عملکرد این پروژه کمک می کند.

Tera 1 میلیارد توکن دارد. اگر مقدار عرضه از این عدد بیشتر شود، تا زمانی که به سطح عرضه تعادل برگردید، توکن ها را می سوزانید. توکن‌های جدید LUNA در صورت نیاز با الگوریتم پروتکل ضرب می‌شوند تا قیمت Terra کوینs ثابت بماند. LUNA ابتدا برای خرید در صرافی های بزرگ مانند Binance و Huobi در دسترس قرار گرفت. فروش شماره اولیه ارز لونا در آگوست ۲۰۱۸ با جذب ۳۲ میلیون دلار به پایان رسید.

 

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ارز سیتی درباره ارز لونا اطلاعات بیشتری کسب کنید یا اینجا کلیک کنید.