دریافت پاسپورت ترکیه

افراد زیادی هستند که می خواهند بر محدودیت های موجود غلبه کنند، پاسپورت برای داشتن کشوری غیر از کشور خود به پاسپورت دیگری برای برخورداری از مزایای مختلفی مانند سهولت سفر به کشورهای مختلف جهان. در حال حاضر ترکیه یکی از بهترین کشورها برای دریافت پاسپورت و سایر تابعیت ها برای ایرانیان است که ارزش پاسپورت ترکیه را بررسی می کنیم.
پاسپورت ترکیه خرید ملک در ترکیه
خرید ملک راهی برای دریافت پاسپورت ترکیه است. خرید ملک یک سرمایه گذاری بسیار پر ریسک است. به این ترتیب می توانید سرمایه خود را در یک سیستم اقتصادی با ثبات سرمایه گذاری کنید.
این کار را می توان در سایت های املاک ترکیه و یا به صورت حضوری انجام داد. پس از خرید ملک و گذراندن مراحل قانونی، می توانید به اداره ثبت املاک ترکیه مراجعه کرده و برای شهروندی ترکیه اقدام کنید.
روند بررسی مدارک و صدور تاییدیه ها حدود یک هفته طول می کشد. پس از اخذ گواهی شهروندی، باید به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کرده و برای اجازه اقامت اقدام کنید. در نهایت، باید در اداره شهروندی و جمعیت ترکیه درخواست دهید و گواهی شهروندی و اجازه اقامت خود را برای تکمیل درخواست ارسال کنید. امتحان نهایی ۳۰ روز طول می کشد و سپس به متقاضی شهروندی ترکیه اعطا می شود.
پاسپورت ترکیه از طریق کارآفرینی
کارآفرینی راه دیگری برای اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه است. با راه اندازی کسب و کار در ترکیه و استخدام ۵۰ شهروند این کشور می توانید تابعیت و پاسپورت این کشور را دریافت کنید. واضح است که راه اندازی کسب و کار در کشوری دیگر دارای مشکلاتی است که انتخاب این روش در مقایسه با روش های دیگر مورد استقبال قرار نمی گیرد.
پاسپورت ترکیه از طریق استخدام
کار و اشتغال راه دیگر اخذ پاسپورت و اقامت در ترکیه است.برای این کار باید پس از اخذ مجوز کار یک ساله از وزارت کار ترکیه که برای مدت یک سال تمدید می شود، برای دریافت ویزای کار ترکیه از یک کارفرما یا شرکت معتبر در این کشور پیشنهاد شغلی داشته باشید. شما می توانید اقامت ترکیه و پاسپورت را به مدت ده سال در هر زمانی دریافت کنید.
پاسپورت ترکیه از طریق ازدواج
ازدواج با فردی که شهروند ترکیه است یکی از راه های اخذ پاسپورت ترکیه است که پس از سه سال زندگی مشترک به شهروند ترکیه و پاسپورت تعلق می گیرد. در ابتدا به فرد اجازه اقامت یک ساله قابل تمدید داده می شود و پس از ۳ سال ازدواج می تواند با ارائه مدارک لازم برای تابعیت ترکیه اقدام کند.
پاسپورت از طریق آموزش
تحصیل یکی از راه های گرفتن پاسپورت ترکیه است. سالانه ۴۵۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه های ترکیه پذیرفته می شوند که به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. زبان ترکی به طور کلی در دانشگاه های دولتی تدریس می شود.
برخی از دانشگاه های ترکیه یک آزمون ورودی دارند که YOS SAT است و برای ثبت نام دانشگاه گرفته می شود. از دانشگاه های ترکیه مورد تایید ایران می توان به دانشگاه های کوچ، حیات تپه، استانبول، آنکارا، آس و آتاتورک اشاره کرد. تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ترکیه امکان پذیر است. تحصیل به تنهایی منجر به اقامت و پاسپورت نمی شود، اما پس از تحصیل و کار می توانید اقامت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

اطلاعات کلی در مورد ترکیه
با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که ترکیه در بین محبوب ترین و دوستدارترین کشورها برای مهاجرت به خصوص در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد.
این مکان به دلایل زیادی از جمله اقتصاد خوب، نزدیکی به فرهنگ ها و مذاهب خاص و موقعیت آن در اختیار این کشور قرار گرفته است.ترکیه را اوراسیا می نامند زیرا بخشی از آسیا و بخشی از اروپا است. پایتخت ترکیه آنکارا و واحد پول آن لیر است.
ترکیه ۷۸۳۵۶۲ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد. جالب اینجاست که ۷۵ درصد جمعیت این کشور مسلمان هستند. حکومت او سکولار است.
راه های مختلفی برای تهیه بوقلمون پاسپورت بسته به فرد، شرایط و مراحلی که باید طی کنید وجود دارد.

گواهینامه پاسپورت ترکیه
همانطور که می دانید، برخی از پاسپورت در سراسر جهان بسیار ارزشمند هستند. در مورد ترکیه، این باید قبل از درخواست برای پاسپورت در نظر گرفته شود.
مطالعه این موضوع بسیار مهم است زیرا با درک اهمیت آن می توانید تعیین کنید که آیا مصرف بوقلمون پاسپورت برای شما مفید است یا خیر.
ارزش و مشروعیت این پاسپورت این است که شما برای پذیرایی از این شخص آزاد هستید به ۷۱ کشور سفر کنید. البته ۸۳ کشور نیز برای ورود به ویزا نیاز دارند.
آنها به عنوان شهروند ترکیه می توانند بدون ویزا وارد ۴۴ کشور شوند و سپس در فرودگاه های این کشور ویزا بگیرند.

شرایط اخذ پاسپورت در ترکیه
وقتی به وکیل یا موسسه حقوقی در این زمینه مراجعه می کنید به شما می گویند که گرفتن پاسپورت ترکیه و نحوه دریافت آن کاملاً به شرایط شما بستگی دارد.
البته برای دریافت پاسپورت باید اجازه اقامت در این کشور را دریافت کنید. راه های زیادی برای اخذ اقامت و در نتیجه پاسپورت وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد. دریافت پاسپورت از طریق:
• به عنوان
• تحصیلات
• سرمایه گذاری
• تولد
• ازدواج
• پناه

سرمایه گذاری
یکی از مطمئن ترین راه ها برای درخواست اجازه اقامت و بنابراین پاسپورت ترکیه سرمایه گذاری در این کشور است. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد، توجه داشته باشید که سرمایه ای که در این کشور سرمایه گذاری می کنید باید حداکثر تا ۳ سال در ترکیه باقی بماند.با خرید خانه به ارزش بیش از ۲۵۰ هزار دلار، سپرده بانکی ۵۰۰ هزار دلار، خرید سهام و همچنین ثبت شرکت و استخدام گروهی از شهروندان ترکیه می توانید در ترکیه سرمایه گذاری کنید.
تولد
در کشورهای مختلف قوانین مختلفی در این زمینه وجود دارد. در ترکیه با تولد فرزند، اگر والدین کودک شهروند ترکیه باشند، کودک به طور خودکار تابعیت می یابد.
تابعیت ترکیه و شرایط دریافت پاسپورت ترکیه ۲۰۲۲
در این مقاله به نحوه دریافت پاسپورت ترکیه می پردازیم، مراقب تکنیکوگروپ باشید.
• ویدیو در مورد تابعیت ترکیه
• شرایط اخذ تابعیت ترکیه
• تفاوت بین اقامت و تابعیت ترکیه
• نحوه تهیه پاسپورت بوقلمون
با خرید خانه ای به ارزش حداقل ۲۵۰۰۰۰ دلار، پاسپورتA ترکیه را دریافت کنید
خانه پاسپورت ترکیه را با کمتر از ۲۵۰۰۰۰ دلار خریداری کنید
پاسپورت ترکیه را با سرمایه گذاری در یک بانک (حداقل ۵۰۰۰۰۰ دلار) دریافت کنید
دریافت پاسپورت بوقلمون با مجوز کار (Chalizmaizin)
با ثبت شرکت پاسپورت ترکیه را دریافت کنید
برای ازدواج با یک شهروند ترکیه یک پاسپورت ترکیه بگیرید
• مدارک مورد نیاز جهت اخذ پاسپورت ترکیه
• مزایای اخذ تابعیت ترکیه برای ایرانیان
• قانون جدید تابعیت ترکیه
• کشوری که می توانید با ترکیه پاسپورت به آن سفر کنید.

 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دریافت پاسپورت ترکیه اینجا کلیک کنید.