قیمت جک پارکینگی پروتکو

معرفی شرکت پروتکو
درب اتوماتیک پروتکو یکی از بهترین انواع درب های کشویی ایتالیایی می باشد. این شرکت با سابقه ای ۴۰ ساله در زمینه تردد خودکار محصولاتی مانند درب کشویی، قفل ضد حریق، راهبند و … تولید می کند. محصولات پروتکو در ابتدا برای مصارف مسکونی عرضه شد و سپس با تکمیل خط تولید، چندین درب کارخانه پروتکو به محصول معرفی شد. Partco Power ترکیبی هوشمند از انتخاب مواد اولیه مناسب با تجربه گسترده با انعطاف پذیری و راه حل های خلاقانه است. درب اتوماتیک ایتالیایی پروتکو قابلیت انطباق با آخرین تکنولوژی روز دنیا را دارد و از طریق محصولات خود به نشانگری مطمئن برای سنجش کیفیت انواع ورودی های اتوماتیک تبدیل شده است.
درب اتوماتیک پروتکو
محصولات مختلف جک پارکینگی Protco
Protco طیف گسترده ای از محصولات اتوماسیون را برای کاربردهای شهری و صنعتی مانند پلت فرم ها، سیستم های کنترل الکتریکی و دسترسی به امنیت طراحی و تولید می کند که برای رفع نیازهای کاربران طراحی و ساخته شده است. نوآوری و توجه به جزئیات دو عنصر اساسی یک شرکت برای رشد و تغییر مرزهای تولید هستند. پروتکو محصولات خود را در بیش از ۶۰ کشور جهان به فروش می رساند و خود را به عنوان بنر در زمینه تولید انواع درب های کشویی تثبیت کرده است. گفتنی است، معرفی درب های اتوماتیک پروتکو به بازار ایران با همکاری شرکت سیماران آغاز شد که می تواند گام موثری برای توسعه ژاکت قفل درب ایران باشد چرا که پروتکو تجربیات ارزنده ای در این زمینه دارد.
مکانیسم عملکرد پروتکل جک
انواع درب اتوماتیک پروتکو با توجه به شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. درب اتوماتیک کشویی پروتکو برای مکان هایی که امکان نصب درب وجود ندارد و درب کشویی است قابل استفاده می باشد.به یاد داشته باشید که برای باز کردن درب (بسته به جهت باز شدن در) به فضای کافی در سمت راست یا چپ نیاز دارید زیرا باز شدن کامل درب بیرون است. جک های لولایی Protco در دو طول و تک موجود می باشد. این جک ها برای ورودی های مسکونی، اداری و تجاری قابل استفاده بوده و درب ها به صورت سفارشی یا بازو سوار می شوند. فضای مورد استفاده برای درب کشویی باید حداقل به اندازه خود درب باشد تا بتواند به راحتی حرکت کند.
درب اتوماتیک پروتکو
اتصال انواع جک های پروتکو به درب اتوماتیک کنترل تردد
انواع دستگاه های کنترل تردد خودرو را می توان به جک های آتش نشانی، موانع و … متصل کرد. نتیجه تلفیق این دو سیستم با یکدیگر سهولت در حمل و نقل و افزایش امنیت شعبه می باشد. عملکرد این دو برنامه در کنار هم به این صورت است که می توانید این تگ را برای خودروی خود تهیه کنید و این تگ را برای کنترلر دستگاه به عنوان کنترلر ترافیک تگ خوان سیماران UHF-101 تعریف کنید. با نزدیک شدن خودرو به درب جلو و خواندن برچسب توسط دستگاه، ژاکت درب اتوماتیک Protco به طور خودکار باز می شود. همین عملکرد برای سیستم گواهینامه خوان اعمال می شود، با این تفاوت که پلاک خودرو باید برای مجموعه تعریف شود.
پول جک درب Protco
محصولات پروتکو در سال هایی که به بازار ایران عرضه شد همواره نسبت به سایر پک جک های خارجی متعادل و قیمت مناسبی داشته است. اما جک پروتکو در یکی دو سال اخیر با تغییرات قیمتی زیاد تفاوتی نداشته و فاصله خود را با بازارهای مشابه خانگی دو برابر کرده است. با این حال اکنون نیز جک پروتکل لیدر ۴ به عنوان بهترین محصول این شرکت فروش خوبی را تجربه می کند. خرید جک پروتکو برای آپارتمان های بالای ۱۰ قسمت را توصیه می کنیم تا هزینه این ژاکت قفلی بین چند قسمت تقسیم شود و از محصولی با کیفیت بهره مند شوند.بنابراین لازم به ذکر است که به جز جک پارکینگی ۴، سایر محصولات پروتکو از قیمت بالاتری برخوردار هستند و باید بودجه بیشتری برای خرید آنها در نظر گرفت.